Image Hosted by ImageShack.us
MaAsOm AkIdAh FaMiLy BLog...

Tuesday, May 5, 2009

tErimA kasiH Semua

Baru beberapa hari "Hari Keluarga Maasom Akidah kali ke-6" berlalu tapi dah terasa rindu di hati kepada semua ahli keluarga maasom akidah..

Rindu telatah,gurau,usik mengusik...gelak tawa pakcik2,makcik2,sepupu dan anak2 sedara semua.. Especially to Tiara yang skrg kerja di Australia, Ijan yg dulu masa2 zaman kecik2 we used to share alotz of gossip together.. kak Long we used to be so closed.... Rindu the good old dayz... Hope even jarak,masa dan peluang menjauhkan kita , tapi semangat kekeluargaan tu tetap utuh di jiwa kita semua...

Adik2 sedara yang dulu masa kecik2 siap boleh dukung lagi bawak teman pergi toilet pun dah turn out to be a very handsome guy and beutiful younglady lagi.. :) Proud to be ur kazen sis.. :)

Rindu teh tarik nite with all da uncles and aunties.. nyanyi2 pitching ke laut.. :)

Miss everything about Family Maasom Akidah....

Nurul Ucapkan terima kasih pada semua.. di harap ikatan perpaduan kita sebagai keluarga akan terus utuh.. selaras dgn harapan semua pakcik dan makcik terutamanya ayahlope faizul yang disampaikan personally pada nurul iaitu : "Diharapkan family kita bukan sekadar suka sama2 suka..tapi bila berduka pun kita sama-sama mengubati kegusaran dan kedukaan ahli keluarga kita"

So dengan itu diharapkan semua masih tetap utuh ikatan persaudaraan kita walau dimana pun kita berada..insyallah..

Nurul Ayesha Binti Ahmad Annuar
-x-team blue the coolest-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home