Image Hosted by ImageShack.us
MaAsOm AkIdAh FaMiLy BLog...

Wednesday, April 1, 2009

Minit Meeting FMDA ke-5

MINIT MESYUARAT KE-5 FMDA
TEMPAT : BKT JELUTONG (RUMAH WANCHU AND AYAHCHU)
MASA : 5 .00 PTG
TARIKH : 28 MARCH 2009
KEHADIRAN :

  1. Roselina - Hijau
  2. Aliff - Hijau
  3. Mei Mei - Merah
  4. Abdullah Azizi - Biru
  5. ISkandar - Merah
  6. Nurul Ayesha - Biru
  7. Wan Cik Aizan - Hijau
  8. Nor Azwana Hamid - Biru
  9. Mohd Rosli (Yeop Wi) - Merah
  10. Annuar Azizi - Hijau
  11. Che Lope (Nasrun Sani) - Biru
  12. Zarina - Merah
  13. Mohd Razali - Biru
  14. Nur Azian Abdullah Azizi- Merah
  15. Anis Fashilin - Merah
  16. Mawaddah - Merah
  17. Anis Ilyana - Biru
  18. NurKhalilah - Biru
  19. Nur Khalisah - Merah
  20. Mardhiyah hanis - Merah
  21. Mujaddid - Hijau
  22. Wan Juwairiah Nurbadrin - Hijau
  23. Mastura - Biru
  24. Ayah Nyah Rais - Merah


PERKARA YANG DIBINCANGKAN :

1. MAKAN-MAKAN :
- Hotel (+) SeaFood (+) Catering
- Hotel : Breakfast (RM6 perday) dan BBQ dinner (RM 22 (Adult) RM 18 (Kids))
- Catering : Lunch (RM6 perday) ,Dinner (RM 8) Tea break (RM3)
- SeaFood (malam pertama) : RM 13 (adult) RM 7 (Kids)
- Alif dan Ayah Yeop akan incharge agihan makanan kepada setiap ahli keluarga.
- Setiap keluarga perlu lantik wakil ambil makanan daripada Alif/Ayah Yeop
- Total Cost Makan untuk 3 hari 2 malam ialah RM 50 (+) RM 13 (SeaFood) = RM 63 nett

2. COLLECTION :
- 10 April ditetapkan sebagai tarikh akhir pembayaran separuh daripada jumlah perbelanjaan untuk hari keluarga bagi setiap keluarga.
- Bayaran boleh dibuat terus ke akaun Maybank Keluarga MaasomAkidah (No.Akaun : 114 197 134 804)
- Sekiranya pembayaran telah dibuat sila maklumkan kepada wakil keluarga masing-masing atau berhubung terus dengan Nurul atau Makcik Ana(Isteri Iskandar) atau Wancik PJ.
- Resit pembayaran sila simpan sebagai bukti pembayaran.

3. PERSEMBAHAN :
- Telah diputuskan terdapat 3 jenis persembahan yang wajib iaitu :
i. Persembahan setiap Keluarga : General dan Kanak-Kanak
ii. Persembahan setiap Rumah
- Hadiah persembahan terbaik terdiri daripada 3 kategori diatas.
- Hadiah untuk Best Dress of the Night terdiri daripada :
i. Best Dress untuk Kategori Lelaki
ii. Best Dress untuk Kategori Perempuan
iii. Best Dress untuk Kanak- Kanak : Tempat 1,2 dan 3
- Walk-in Persembahan tambahan perlu di daftarkan pada pihak urusetia pendaftaran
selewat-lewatnya pada Jumaat (1st May 2009) sebelum 12.00 Malam.

4. P.A SYSTEM :
- Padang Asam akan uruskan :
- Ampfire : Ayah Chor
- Microphone : Ayah Chu 2 buah ,Makcik Ana 2 buah
- LCD : Ayah Lope
- Namun begitu kerjasama daripada ahli keluarga lain utk menyumbang dalam penyediaan
P.A Sytem yang lengkap adalah amat dihargai.

5. Sumbangan Ahli Keluarga :
- Gambar : Makcik Ana dan Azizi volunteer untuk jadi juru gambar.
- Gambar-gambar aktiviti akan di muat turun ke dalam Geni
- Jika ada sesiapa yang berminat untuk memiliki gambar official FMDA berserta Frame
bayaran sebanyak RM30 dikenakan. Bayaran boleh dibuat ketika pendaftaran masuk di
meja urusetia.
- Mereka yang berminat boleh buat tempahan kepada Makcik Ana
- Banner : Ayah Chik Kandar (Rumah Merah)
- Door Gift : Keluarga Padang Rengas
- Hadiah Games : Keluarga Damansara
- RUMAH HIJAU TELAH MENYUMBANG RM 503 : Hasil Kutipan Jualan Tuala
- RUMAH BIRU TELAH MENYUMBANG RM 501 : Hasil Sumbangan Ayah Chu dan
Ayah Lope
- AYAH YEOP (RUMAH MERAH) MENJEMPUT SEMUA AHLI KELUARGA MINUM
PETANG DIRUMAH BELIAU PADA HARI AHAD.

6. KEHADIRAN FMDA :
Secara by family :
- Padang Asam : 48 Orang
- Lapangan Terbang : 12 Orang
- Paya Jerangau : 12 Orang
- Damansara (+) Muhibbah : 29 Orang
- Padang Rengas : 25 Orang

Secara bilik :
- Padang Asam : 13 bilik
- Padang Rengas : 7 bilik
- Muhibbah : 2 bilik
- Airport : 2 bilik
- Damansara : 5 bilik
- Mothers : 1 bilik TOTAL : 30 bilik

LAIN-LAIN :

1. Tahniah Kepada Alif kerana berjaya laksanakan tugasan mencari harga makan yang menepati peruntukkan yang diberikan . J Good Job Alif..
2. Thanks pada semua yang telah memberi sumbangan idea dan tenaga serta masa dalam menjayakan FMDA kali ini.
3. Pertandingan Bowling antara rumah akan diadakan pada 29 March 2009 yang diuruskan oleh Rumah Merah dibawah seliaan Ayah Chik Kandar.
- Pengiraan point dikira bagi menyumbang kepada markah rumah masing-masing.
- 3 markah tertinggi keatas untuk Team Lelaki
- 2 markah tertinggi keatas untuk Team Perempuan
- Individual 1st,2nd and 3rd
4. Meeting berikutnya diputuskan pada 19 April 2009 jam 3ptg di rumah Mak Yang Rose. Semua digalakkan untuk hadir. Ahli Jawatan Kuasa diwajibkan hadir pada meeting tersebut.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home